Počet zobrazení stránky

úterý 19. května 2015

Jak pracuju...

Znáte to? Přivydělat si na mateřské je vždycky víc, než vítané..většinou si to nechávám na noční směnu, když děti usnou, ale někdy to prostě nejde, protože “to” musí hotovo HNED! Je fakt, že pokud u práce nemusíte příliš přemýšlet, tak se to občas povést může..Například takové lepení známek na obálky, skládání ponožek, škrábání brambor..ale kdo by mi tak za tohle mohl doma platit, že.. Takže se snažíte prodat své intelektuální já a například psát články a fotit..

Tak třeba dneska..Zadání od klienta, které se snažíte rychle přečíst, mezitím udělat dětem šťávu, sundat jednomu plínu, posadit na nočník, otevřít word, udržet na nočníku, hledat telefon..Kde je telefon??..Nočník…!? Druhé dítě se mezitím dostává k temperovým barvám připraveným k malování kraslic. Přemýšlíte jenom nanosekundu, jestli jim to dovolíte, nebo ne. Vy totiž ten článek napsat musíte! A k tomu taky dodat fotky! A ony se malováním krásně zabaví, ba co víc, pomůžete jim tím k rozvoji motoriky a představivosti! To určitě píšou ve všech těch chytrých knihách! Takže jo, hrajte si, děti moje..Sedám k počítači..Můzo, můzo, kde jsi? Potřebuju velkou pusu..! Začínám..jde to, něco mě napadá..Píšu, píšu, je to fajn! Děti jsou klidné, kafe horké..děti jsou klidné..?!

Temperové barvy jsou fajn. Vypadají hezky na dětech, na nábytku, na koberci, jenom ještě nevím, jak vypadají na kraslicích..Na ty jediné se nedostalo. Stává se ze mě lovec, snažící se chytit dvě totálně zamazané ratolesti, které úprkem samozřejmě nadělají ještě víc škody, než se jim prozatím povedlo. Čas letí, klient čeká, děti se radujou ve vaně. Já rezignovaně stírám nánosy barev z nejvíce postižených míst a dopíjím studené kafe. Mezitím se snažím v hlavě složit to, co bude pointou článku, který jsem měla odevzdat před půl hodinou. Sedám k počítači s dětma na klíně, protože jinam si teď prostě sednou nechtějí. Píšu, mezitím mažu to, co připsaly dětské prsty a konečně odesílám..


Jsme na sebe pyšná. Sice jsem nestihla uzávěrku, ale žiju..A mé děti taky. Mezitím mi přichází odpověď, že jsem si pravděpodobně špatně přečetla zadání, protože jsem psala úplně o něčem jiném…Jak se to jenom mohlo stát!?

1 komentář: