Počet zobrazení stránky

čtvrtek 2. května 2019

Bosý Frýdlant (nad Ostravicí!)

Já mám takovou radost, že už nejsme za exoty. Teda ne za úplné exoty:)
Když jsem před 5 lety ze zoufalství začala zjišťovat, co by mohlo Tondovi pomoct s jeho plochýma nohama do X, protože po roce nošení ortopedických bot málem až ke kolenům, s vložkou, která klenbu podpírala tak, že tam měl málem otlaky se nic k lepšímu neobracelo, narazila jsem na Matyáše Kozmu. Přijel, zkontroloval a zjistil, že Tonda bude cajk. Že jenom potřebuje volnost a přirozený pohyb. Jakože chodit po obrubnících, lézt po stromech, skákat v lese, v létě chodit bosky...A hlavně zahodit ty "ortozázrakbotky" a najít nějaké s dostatkem prostoru ve špičce, bez opory klenby a s tenčí podrážkou, aby cítil kamínky, nerovnosti a noha tak mohla přirozeně posilovat svaly, které tam někde zakrněné má.

A tak jsem hledala a poprvé se tak setkala s Bare botkama. Tehdy to ještě bylo fakt divné, moc jich nebylo a design byl rozpoznatelný na první pohled. Zkrátka nebylo to nic moc, co si budem povídat..:)!
No a v té samé době, se na druhém konci republiky, ve Frýdlantu nad Ostravicí, nad tím samým zamýšlela jedna mladá mamka, jejíž dcera začala chodit. A taky narazila na bosé boty a na to, že je jich u nás málo a špatně k sehnání. A tak založila eshop, doma měla sklad a "obchod" k vyzkoušení vybraných modelů a tak se to rozjelo, že dneska už má už dvě kamenné prodejny. Je to tahle rodinná firma a krom Frýdlantu mají obchod taky ve Zlíně :)

Narazila jsem na ně náhodou, když jsem se snažila najít tam u nás prodejnu s velkým výběrem pro dospělé. Nakazila jsem totiž neteř a kamarádku, pardon holky..:))
Majitelé jsou manželé a oba těmhle botám rozumí fakt dobře. Ví přesně, jak mají které boty sedět a nebojí se vám rozmluvit model, který si vy vyhlídnete, ale prostě vám nejsou. Výběr je velký! Já u děcek zatím neexperimentuju, protože mám odzkoušeno co jim sedí a jsem u nich věrná Vivům, ale v obchůdku jsem narazila na pro mě zatím ne úplně známé české značky. A bylo to teda milé překvapení. první z nich je Orto plus, u které jsem se zamilovala do sandálů. Fakt jsem ještě nenašla bosé sandály, které by mi sedly. A tyhle si na té noze prostě nastavíte tak, jak potřebujete! Mají více modelů, já vzala červené, které prostě byly láska (doma jsem zjistila, že mám od téhle značky ještě druhou lásku, kterou jsem tam v nerozhodnosti nechala a teď si je ještě dodatečně pořídím přes eshop, protože už je mám odzkoušené, takže vím :))

Musím Vám je popsat, protože si to fakt zaslouží. Když jsem je totiž viděla jen tak ležet, nebyla jsem si jima vůbec jistá. To až když jsem si je zkusila a naštelovala na to moje pádlo. Pásek přes prsty je na sucháč a když máte utáhnuto a pásek přesahuje, je tam prošité místo, kde  si ho můžete ustřihnout a zkrátit! To mi třeba tak strašně chybělo u jiných a nutno říct, mnohem dražších značek. U druhého modelu, který má teda jen takové "očko" na palec, byl sucháč i kolem kotníku a přes nárt, takže vám prostě dokonale padnou. A co je úplně super, dělají je ve dvou šířkách! Pro úzkonohy i pro plutváky jako já :) No nadšná prostě. A to jsem se dozvěděla, že příští rok chystají ještě další vylepšení a to jsem teda fakt zvědavá jaké:)!!




Co se týče sandálů, tak jsme si pořídili ještě jedny, sportovní, od Bosky shoes. Opět skvělý systém štelování, skvěle sedí, jsou taky České a pohodlné. Pavel má z loňska sandále Viva  a bude je posílat do světa, noha mu v nich ujížděla, což se tady díky fakt super systému utahování neděje. Co je faj, že nastavíte jednou a pak už jenom vyzouváte a nazouváte, nic se neodepíná.


No a protože jsem hodná žena, koupili jsme mu ještě jedny. A přátelé, i tady jsme patrioti, opět Česká značka Saltic. Lehké, volnočasové, do města i přírody, na noze je ani necítí. A jsou fakt hezké!!!!!





Tož tak, všem stejně postiženým držím palce, ať najdete taky ty svoje :)
Mimochodem, mají i fajn blog, který se může hodit nejen v otázkách na bosé chození :) tady

10 komentářů:

  1. Dobrý den všem, jmenuji se NINA, chci moc poděkovat DR ODIBOHOVI za obnovení míru zpět v mém manželství po deseti letech manželství můj manžel ROBERT SMITH se rozhodl opustit mě a naše dvě děti kvůli jiné ženě, jednoho čtvrtka odpoledne i viděl jsem příspěvek o Dr. ODIBOH, jak pomohl ženě přivést zpět jejího manžela z rukou jiné ženy Rozhodl jsem se ho kontaktovat ohledně problému, kterému čelím ve svém manželství DR ODIBOH mi řekl, ať si nedělám starosti, že díky Boží moci, nikoli naší moci manžel se ke mně vrátí, řekl mi, co si mám koupit na modlitbu, což jsem udělala po třech dnech, můj manžel mi zavolal, že je mu líto, že mě a naše dvě děti kvůli tomu opustil, zatímco jsem řekl ok, slova mých lidí nestačí děkuji vám DR ODIBOH za vaši pomoc říkám Bůh vám a vaší rodině žehnej za obnovení míru zpět do mého života
    DR ODIBOH TAKÉ POMŮŽE S NÁSLEDUJÍCÍMI PROBLÉMY.
    POTŘEBUJETE TAKÉ ŘEŠENÍ NÁSLEDUJÍCÍHO PROBLÉMU, KONTAKTUJTE HO TAKÉ.

    (1) Pokud chcete své EX zpět.
    (2) pokud máte vždy špatné sny.
    (3) Chcete být povýšeni ve své kanceláři.
    (4) Chcete, aby za vámi běžely ženy/muži.
    (5) Pokud chcete DÍTĚ.
    (6) Chcete být BOHATÍ.
    (7) Chcete připoutat svého manžela/manželku, aby byl váš navždy.
    (8) Pokud chcete své peníze zpět od někoho, kdo je nechce vrátit
    (9) Jak jste byli PODVEDENI a chcete získat zpět své ztracené peníze.
    (10) pokud chcete zastavit svůj ROZVOD.
    (11) pokud se chcete rozvést se svým manželem.
    (12) pokud chcete, aby vaše přání byla splněna.
    (13) Těhotenské kouzlo k početí dítěte
    (14) Zaručte, že vyhrajete znepokojivé soudní případy a rozvod bez ohledu na to, v jaké fázi
    (15) Zabraňte rozpadu vašeho manželství nebo vztahu.
    (16) Vyhrajte kouzla v loterii

    JEHO KONTAKTNÍ ADRESY JSOU:
    WHATAP: ČÍSLO:+2347048883838
    EMAIL: odibohsolutionhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký den přátelé, povoláním jsem lékař. Nikdy jsem opravdu nevěřil na povrchnost kvůli svému profesnímu původu, dokud jsem nenarazil na doktora Ajayi, mocného kouzelníka, který je ve své práci úžasný. Měla jsem problémy ve svém 12letém manželství, když jsem zjistila, že můj manžel měl poměr se svým kolegou, tak jsem ho konfrontovala, jediné, co mi řekl, bylo, že bych měla být připravena na rozvod, protože mě už nebaví, to bylo opravdu překvapivé protože za dva dny od něj obdržím rozvodový papír, prosím ho, aby přestal, ale choval se divně, ani nepřemýšlel o tom, jak to ovlivní naše děti, tehdy jsem s kamarádkou diskutovala o svém problému a ona mi řekla, jak byla v podobné situaci, ale doktor Ajayi pro ni provedl kouzlo lásky, které zachránilo její manželství, byl jsem skeptický, ale opravdu nechci neúspěšné manželství, takže jsem kontaktoval doktora s žádostí o pomoc, poté, co jsem mu vysvětlil svou situaci, bylo mi řečeno, co má být hotovo a dnes je můj manžel se mnou opět v míru a přerušil všechny své špatné činy vůči mně. Pokud máte problém ve vztahu, doktor Ajayi je vaší poslední zastávkou pro řešení. Můžete kontaktovat na Whatsapp / Viber: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jmenuji se Eliza, můj 5letý manžel mě opustil s naším 2letým dítětem, protože jsem ho konfrontovala s podváděním za pobyt pozdě v noci venku, než jsem věděla, co se děje můj manžel žil s jinou ženou, potkala jsem přítele, který mě představil Dr. Ajayi, mocný sesilatel kouzel. Řekla jsem Dr. Ajayi svou situaci a bylo vytvořeno kouzlo lásky, do 3 dnů se můj manžel vrátil domů a žijeme opět šťastný život. kontaktujte Dr. Ajayi na Whatsapp: +2347084887094 pro řešení vašich manželských problémů.

    OdpovědětVymazat
  4. Můj manžel se ke mně začal chovat lépe a pro nás oba to byl ozdravný proces. Noční můra, která trvala téměř 2 roky, je konečně u konce. Jako bychom se znovu zamilovali! Oba jsme hodili minulost za hlavu a snažíme se jít vpřed – a poprvé po dlouhé době vypadá budoucnost mnohem jasněji. Nemohu slovy vyjádřit, jak jsem doktoru Ilekhojie vděčný! Je to, jako bychom o sobě konečně znovu objevili ty věci, kvůli kterým jsme se na prvním místě zamilovali. Všechny starosti a stres prostě zmizely. Děkuji doktore Ilekhojie za záchranu mého rozbitého manželství. Já a můj manžel zase žijeme šťastně. To vše díky Ilekhojie. Kontaktujte ho, abyste obnovili své manželství E-mail: (gethelp05@gmail.com Zavolejte nebo Whatsapp +2348147400259

    OdpovědětVymazat
  5. Chci se podělit o svůj úžasný zážitek s Dr. Ilekhojie. Můj 5letý manžel mě podváděl a já jsem ho konfrontovala, což způsobilo hádku, kvůli které požádal o rozvod. Brečel jsem a okamžitě se mi udělalo špatně. Když jsem hledal na internetu náhodné příběhy o lidech s podobnou situací jako já, viděl jsem svědectví někoho a jak doktor Ilekhojie uzavřel mezi páry mír. Kontaktovala jsem ho a on mi vysvětlil, jak je možné se s manželem usmířit a za pár dní rozvod zruší, což jsem chtěla. Udělala jsem vše, oč mě požádal, a přesně tři noci po jeho práci mi manžel zavolal, aby se omluvil za podvádění a požádal, abych se vrátil domů s tolika sliby. Oceňuji vaši pomoc, pane doktore, jste opravdu požehnáním. Pokud jste ve stejné situaci jako já, obraťte se na doktora Ilekhojie a požádejte o pomoc. E-mail: gethelp05@gmail.com nebo Call/Whatsapp +2348147400259

    OdpovědětVymazat
  6. Před pár týdny jsem si začala všímat podivného chování svého manžela a zjistila jsem, že se můj manžel s někým vídá. Začal se vracet pozdě z práce, už se o mě ani o děti skoro nestaral, někdy jde ven a nevrátí se domů ani asi 2-3 dny. Udělal jsem vše, co jsem mohl, abych tento problém napravil, ale vše bez úspěchu. Byl jsem velmi znepokojený a potřeboval jsem pomoc. Když jsem jednoho dne brouzdal internetem, narazil jsem na webovou stránku, která naznačovala, že doktor Ilekhojie může pomoci vyřešit manželské problémy, obnovit narušené vztahy a tak dále. Kontaktoval jsem ho a on mi slíbil, že mi pomůže s kouzlem usmíření. Udělal jsem vše, o co mě požádal, a stejně jako v případě Rodicase mám výsledky. Začal se přiznávat ke všemu, co dělal, a požádal mě, abych mu dal druhou šanci na nápravu. Díky doktorce Ilekhojie je můj manžel nyní milující a odpovědnější. Obraťte se na doktora Ilekhojie s těmito kontakty Whatsapp +2348147400259 nebo e-mailem: gethelp05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Našel jsem božského pomocníka, který je velmi skutečný, upřímný a dělá to, co říká, že udělá, trvalo pár dní, než moje kouzlo vyšlo najevo a výsledky jsou úžasné... žehnej vám a Bůh vás udrží v bezpečí a zdraví . S pomocí doktora Ilekhojieho jsem získal svého bývalého zpět. Celý svůj život jsem nikdy nic takového neviděl. Cítím se velmi šťastný a naplněný Udělal jsem správné rozhodnutí. Je to tak skutečné a silné!! Whatsapp ho přímo +2348147400259). Pokud chcete bezpodmínečnou lásku, musíte se zcela odevzdat. Láska je závazek, ne cit. Poznejte rozdíl. Vztahy vyžadují vážný závazek, který většina nemá. Manželství je ještě těžší a většina z nich není schopna zvládnout povinnosti být loajální, věrná, oddaná a oddaná svému manželovi a vašemu společnému životu, protože to je vaše priorita a na ničem jiném nezáleží. Obraťte se na doktora Ilekhojie a najděte řešení vašich problémů v manželství nebo ve vztahu E-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Byla jsem na pokraji ztráty manželství, když do toho vstoupil doktor Ilekhojie. Můj manžel požádal o rozvod po nekonečném sporu a citovém týrání, které jsme oba trpěli kvůli nedorozuměním. Odešel z domu a odmítl se vrátit. Hledala jsem skutečné řešení s vědomím, že nechci trpět další nouze kvůli rozvodovým případům a ztrátě mého 12 letého manžela. Dodržel jsem jeho postupy pro usmíření, které bylo velmi snadné. Láska a spojení mezi mnou a mým partnerem byly obnoveny a on se vrátil a požádal o zrušení rozvodu. Je pravdou, že doktor Ilekhojie je čestný a transparentní v pomoci lidem a i vy, když si toto přečtete, můžete získat řešení, které ve svém manželství nebo vztahu hledáte. kontaktujte ho pro pomoc hned. Zde je jeho kontakt. WhatsApp: +2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Můj muž začal chodit s jinými dívkami a projevoval mi chladnou lásku, při několika příležitostech mi vyhrožoval, že se se mnou rozejde, pokud se ho odvážím zeptat na jeho poměr s jinými dívkami, byla jsem totálně zničená a zmatená, dokud to můj starý přítel neřekl já o kouzelníkovi na internetu Dr Ilekhojie, který pomáhá lidem s jejich vztahem a manželským problémem pomocí sil lásky a usmíření Kouzla, zpočátku jsem pochyboval, jestli něco takového vůbec existuje, ale rozhodl jsem se to zkusit, Když ho kontaktuji, řekl mi vše, co jsem potřeboval udělat, a já jsem to udělal a pomohl mi seslat kouzlo na usmíření a do 28 hodin se mi můj přítel vrátil a začal se omlouvat, teď přestal chodit s holkama a je se mnou navždy. Zde jsou jeho kontakty Whatsapp (+2348147400259 E-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pozdravy
    Po tolika letech hraní v loterii je pro mě velmi těžké vyhrát, věci pro mě byly velmi těžké, tak jsem se rozhodl to probrat se svou kamarádkou, která mi pomohla, řekla mi o své zkušenosti s Dr. Ajayi, která pomohla jí přivést zpět svého manžela, který ji opustil, aby si vzal jinou ženu, nechal ji se čtyřmi dětmi trpět sama dále mi řekla, jak se seznámila s Dr. Ajayi online Byl jsem velmi ohromen, když jsem slyšel její příběh, tak jsem jí řekl o svém smůle v loterii A představila mě Dr. Ajayi po všech mých sezeních s Dr. Ajayim, po týdnu jsem se rozhodl zkusit to znovu Nemůžu uvěřit, že jsem vyhrál tolik, že jsem nikdy nemohl uvěřit Díky Dr. Ajayi je skvělý muž, a pokud potřebujete duchovní pomoc s čímkoli, co narušuje váš život, kontaktujte doktora Ajayi na Whatsapp / Viber: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com a věřím, že budete rádi, že jste to udělali.

    OdpovědětVymazat