Počet zobrazení stránky

pondělí 23. října 2017

Mám vanu..

A tím nemyslím jenom povislé břicho, ale opravdovou vanu.
A rozhodi jsme se ji pořádně využít a zaplavat si!

Nikdy dřív jsem s dětma neplavala. Nechtělo se mi nikdy vláčet sebe a dítě někde po Praze, tam se navzdory komplexům ukazovat v plavkách, pak sušit sebe i dítě a pak zpátky přes Prahu domů. Všechno tohle pro mě nepříjemné vynásob 3x, pokud toto absolvujete v zimě!
No a protože se svým 3. a posledním [ano posledním] dítětem bořím mýty a začínám objevovat už objevené, například nosím v šátku a nechávám si Karla v posteli i přes noc, zkusili jsme i takzvané "vaničkování"
Tou největší přidanou hodnotou pro mě na začátku byl fakt, že se nemusím hnout z domu. Ano, lektorka Sandra za náma přijela až domů a všechno se odehrálo za zavřenými dveřmi v paneláku v Michli :)

Nevěděla jsem, co čekat. Fakt ne. A můžu vás napínat a okecávat to, ale prostě to bylo perfektní!
Sandra přijela a bylo to, jako by přijela na kafe kamarádka, která vám mimochodem ukáže, jak jinak okoupat dítě, prvorodičkám poradí, jak správně dítě nosit a manipulovat s ním, dokonce i poradí s kojením (sama je maminkou dvou dětí, z nich druhé má teprve pár týdnů :).

Bylo to fakt hrozně fajn. Napustili jsme vanu (tady myslím jako opravdu napustili do plna, proto radím okoupat potom celou rodinu :) a svlíkli Karla. Ve vší počestnosti! Sandra se s miminkama nejdřív "seznamuje" a je to hrozně hezké :) Mluví s nima, hladí je a ony to strašně hezky vnímají:) No a po tom, co si mezi sebou vymění telefonní čísla, se jde na věc.








Prvnotním záměrem je to, aby si to děti a maminky užily. Takže žádný stres, všechno pomalu a v klidu, nikdo na nikoho nespěchá. Sandra vám všechno ukáže a vysvětlí a vy to pak zkoušíte sami. první návštěva byla seznamovací, nejen mezi námi všemi, ale i s vodou a technikou splývání na hladině. byla jsem strašně překvapená, že Karlík se na hladině opravdu "vznášel" sám, jen jsem ho jistila pod hlavičkou. Samotné plavání trvá krátce, max 15 minut, protože děti zapojují různé svalové skupiny a rychle se proto unaví. Koupel je zakončena miminkovskou masáží, takže jako fakt wellness a já jsem bledla závistí..:)

Zeptala jsem se Karlíka na zpětnou vazbu, ale usnul dřív, než mi stačil něco sdělit. Nicméně pokud mohu mluvit za něj, byl pravděpodobně nadšen, stejně jako já. On ten náš kluk má všeobecně vodu rád, když řve a už nevíme co s ním, jde se koupat a je klid, takže jsem čekala, že to bude mít úspěch. Ale že bude rozdávat úsměvy na všechny kačenky ve vaně a bude Sandru balit před zraky rodičů, to překvapilo i nás :)

Těším se na příště, fakt jo. A taky na to, až začneme chodit plavat i s Tondou a Pepinou. Toník má z vody trochu strach a byla jsem ujištěna, že i s tím se dá krásně pracovat a to je Tondovi už 6.

Prostě moc doporučuju. A koho? Malé piráty. Holky vedou lekce v hotelu Juliš na Václaváku (super dostupnost na metro i tramvaj) v bazénu, kde je slaná voda a tohle vaničkování probíhá u klientů doma. A když nemáte vanu..? Nevadí, Sandra nebo Zuzka se s Vámi individuálně domluví na alternativě :)!















2 komentáře:

  1. Ad Julis - dostupnost a ceny super, ciste bazen taky ok (pokud se vas sejde mene, nez 5), ale zazemi je katastrofa.
    Satny tak malicke, ze se tam vic, nez dva lidi proste neprevliknou, chybi jakykoli prostor pro prevleknuti/odlozeni mimca, wc vecne mokre a nic, kam by clovek chtel a sprchy taky nejsou moc pouzitelne (navic hned sousedi s tou pidisatnickou, takze je v ni porad mokro).

    Na vyzkouseni nebo obcasne plavani s mini ditetem fajn, ale pro starsi nebo na pravidelne navstevy znam lepsi mista...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, máte naprostou pravdu. Ale je to hodně o cviku a vystřídání maminek. My taky běžně používáme i pánské šatny. Majitel se chystá na rekonstrukci. V tuto chvíli mají novou paní uklízečku co tam stále maká a vodu stírá, také konečně nenasákavé podložky na odložení dětí. Plus skvělá sauna a vířivá lavice :) Každopádně plaveme ještě na Smíchově ve slané vodě a tam je zázemí zrovna větší a plaveme v malých skupinkách. No už se těšíme až si postavíme vlastní čupr bazén :D Sańdra

      Vymazat