Počet zobrazení stránky

úterý 26. února 2019

Malá, milá, výkonná

....Prostě celá já...

Tuhle věcičku jsem mohla otestovat už v říjnu, ale na vykopnutí recenze prostě přišel ten správný čas teď! Byla jsem totiž běhat s Chariotem a vrátila jsem se ve stavu, kdy jsem prostě nemohla do bytu. Nemyslím já..Ale ten běhací kočár! Znáte to, když vám z koleček odpadává ještě čerstvé bahno a A to byla ta chvíle, kdy se mi v očích zaleskly slzy a přepadl mě stesk po OC 3!!!



                Kdybych měla ve zkratce říct o co vlastně jde, tak je to přenosná nízkotlaká myčka. Nízkotlaká znamená, že není vysokotlaká....Toť k mému technickému pochopení toho stroje..:), takže nečekejte, že vás vystřelí na měsíc, ale jak jsem k její velikosti a váze byla skeptická, tak mě teda dost překvapila. Nikomu neublíží, ale přesto vyčistí! A to dokonce i běžně ušpinění auta, kde není zažraná špína, zaschlé mouchy a tak.



                Co se týká využití, troufnu si doporučit akčním rodinám, které jezdí na kolech, sportují, mají domácí mazlíčky, se kterýma chodí ven a taky malé děti v kočárcích a jezdí s nima do terénu. My testli kočár, omývání disků u auta a křídy na chodníku a všechno to dalo. Na jízdní kola, která mají za sebou jízdu po jarním políčku, kde čerstvě roztál sníh, to bude naprosto ideální, stejně tak na tlapy psa, který běžel za váma a děti, které se v tom stihly vyválet..

                Jako největší plus vidím skladnost a fakt překvapivý výkon. Z čeho jsem měla strach, byl objem nádržky, který je 4l a myslela jsem, že nebude stačit na očistění kočárku, chodníku a ještě jsem chtěla otestovat na jednom disku u auta. A vyšlo to přesně. Kočár teda nebyl zaprasený tak, jako po včerejším běhu, takže spotřeba nebyla tak vysoká, ale i tak si myslím, že kapacita je dostatečná a i kdyby, doplnit můžete vždycky, že jo..Baterku jsme vůbec nestačili vybít, takže bohužel nemůžu posloužit s údajem doby nabíjení, ale přes noc to 100% stihnete :)

                Musím říct, že tohle řešení pro rodiny v panelákových bytech se mi moc zamlouvá, protože tuhle čističku v klidu strčíte do šuplíku k ponožkám a unesou ji i vaše děti, které to s ní mimochodem moc baví a vidím velký potenciál při využití v letních měsících za barákem, místo bazénu..:)

                No, je to trapné a opět doporučuju. Tak třeba příště...:))!














1 komentář:

  1. Vůbec to není trapné a vypadá to jako super užitečná věc. :-)

    OdpovědětVymazat