Počet zobrazení stránky

pátek 21. dubna 2017

Zalepená

Dneska je to primárně pro matky (ty nastávající), ale ty "lepíky"  ulevují i od bolesti zubů, pánové:)!

Jsem na konci 7. měsíce. A je to blbý. Jako fakt, takhle mě v těhotenství nikdy nic nebolelo a to jsem si myslela, že jo..Dneska už jsem spala radši i v sedě, protože to, co se s mým tělem děje při sebemenším pootočení v noci v leže, to by mohli používat jako nástroj k mučení ve středověku.
Stydká kost mi tam tancuje jako v Lucerně na "osmdesátkách", jizva a srůsty bolí jako den po císaři a žebra s kyčlema..to nemá cenu popisovat. Nevím, jestli
 ta bolest intenzivnější kvůli tomu věku, nebo tím, že je to potřetí, ale nejspíš obojím.
Takže jsem se rozhodla s tím něco udělat a napadly mě tejpy, protože jógu ani pilates fakt nezvládám.
Od kamarádky jsem dostala kontakt na Kristínu, která se tímto oborem zabývá a byla tak hodná, že přijela až k nám domů.
Tady jsme zjistili, že mám nejspíš rozestup břišních svalů (čemu se divím..?) a proto je to břicho tak velké a špičaté.
A pak začla lepit  a já jsem čekala, jestli se něco bude dít..Pro děti to bylo něco, protože mi nadšeně vybíraly design tejpů, takže má představa punkového břicha obaleného v růžovočerných lebkách (ty jediné mi tam chybí), vzala brzy za své.
Pochopila jsem, že možností zafixování je opravdu hodně a nejen na břiše, ale vlastně úplně na celém těle, včetně obličeje (bolesti zubů a hlavy) a dokonce se tejpujou i bříška miminkům proti kolice. Po porodu se chystám ještě na tejpování jizvy po císaři.

Já mám teda podepřené břicho a zafixované i zepředu, protože je těžké + bedra, protože ty dostávají taky zabrat. Je to hodina a musím říct, že jsem nečekala, že to bude takový rozdíl. Ne, že bych šla skákat na trampolínu, ale cítím se mnohem líp, břicho je pevnější a netáhne. Nejrychlejší byl asi nástup úlevy na bedrech, protože tejpy jakoby i hřejou, což je zrovna v téhle oblasti dost příjemné:)
Tak to vypadá, že dneska večer nebudu pololežet jak placka, ale možná i něco......uvařím...:))
Takže směle do toho, dámy, teď mám pocit, že ty poslední dva měsíce možná i vydržím!

P.S. jdu s kůží na trh, komentáře směrem k mým tělesným proporcím budu nemilosrdně mazat....:))







8 komentářů:

  1. Náhodou, bříško dle mne úplně v pohodě ;-) Tejpování musím poradit manželovi, pořád si stěžuje na bolest hlavy a zad. A jinak přeju příjemný zbytek těhotenství ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miso, dekuju:) a dejte vedet jestli to u vaseho mize pomohlo:)

      Vymazat
  2. Dneska mi kámoška poslala odkaz na tvůj blog a musím se smát, taky mám rozepsaný článek o tejpování a jsem také v 31/32tt :) Je to druhé těhotenství, břicho mám mega velké a každý mi říká "ty už to máš za pár, co?" No, nemám. Za dva měsíce, takže v červnu budem asi zvětšovat díru na dveře. Ale k těm tejpům - strašně dobře mi dělaly, až do té chvíle, kdy jsem je namočila :-( Přišlo šílené svědění, musela jsem je strhat a už jsou to tři týdny a vyrážku mám na břichu pořád a svědí to jako čert. A to jsem měla nějaké hypoalergenní, vhodné na citlivou kůži. No, jsem zoufalá, to podepření břicha a stažení mého (4cm!) rozestupu bylo skvělé, ale ta kůže to prostě nedává. Snad na tom jsi líp. Jinak mám asi štěstí, nic jiného (zatím!) nebolí, jizva po císaři je úplně klidná, že o ní nevím a dokonce pociťuji nenadálý příval energie a chuť cvičit. Ale je fakt, že lítám "jen" za jedním malým smrádětem, které ale někdy vydá za celou školku...Měj se, Lucka (www.hadejmatildo.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, diky:)) a v dobrem zavidim!!! S tou alergii tonje naprd, tyjo..ale nejsi sama, byla jsem prekvapena kolik lidi kolem me to ma! Drzim palce at jde vsechno jak ma! Jo a mimochodem dost jsem se zasmala na tvem blogu ohledne hodiny meditace a pani s vylezlym prsem...:)))

      Vymazat
  3. Katko, brisko mate krasne! Vyprdnte se na všechny blbe komentáře. Cas letí a i na nepohodli a pupík budete za cas vzpomínat s láskou. A co třeba ještě zkusit takový ten podpurny pas na úlevu bedrum? Tuším je to značka Tanita, mne ve druhem těhotenství velmi pomáhal prave na bolesti beder.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezo, dekuju moc;) vzpominat jiste budu..!:)) za odkaz na pas dekuju, kouknu se na to:)

      Vymazat
  4. http://www.vseprotehotne.cz/tehotenska-moda/eshop/28-1-Tehotenske-PASY/0/5/236-Tehotensky-podpurny-pas-ANITA-BABYBELT tak anita, ne tanita 😀

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry vecer, mohla bych poprosit o kontakt na pani Kristinu, která vám tejpovani prováděla? Moc dekuju! Tereza

    OdpovědětVymazat