Počet zobrazení stránky

pátek 14. září 2018

Jak jsme vysávali

Takže narovinu. Kärcher mě oslovil a já řekla jo. Můžu testovat jejich výrobky a napsat vám o nich co si myslím. Upřímně. Jako fakt. Protože já nejsem člověk, který má 150 tisíc sledujích. Jsme (ne)normální rodina, však víte ne..?

Upřímně, dokud se mi neozvali, myslela jsem, že tahle firma je zaměřená hlavně na lidi v rodinných domech, s obrovskou zahradou a obývákem, do kterého by se náš byt vešel 3x.
A pak jsem koukala! Na jejich stránky teda. A koukala jsem znova! Zjistila jsem totiž, že by se nám do bytu hodila tak polovina věcí, které produkujou. No, tak třeba jednou, že jo...:))

Měla jsem možnost si vybrat na testování první produkt a protože se nám totálně odporoučel vysavač,  napadl mě jako první právě ten. A tak jo proč se nerozšoupnout, že..:)!
Vybrali jsme vysavač s vodním filtrem DS 6, protože Pavel je alergik a u dětí mám mírné podezření.. Každopádně vy, co bydlíte ve městech víte, jak se tady práší..vysajete a druhý den se stydíte pozvat návštěvu, protože ty chuchvalce..víte, že jo?? takové ty tmavé, jak se převalujou pod stolem, postelí, v koutech a tak...No, takže tak..:)

Pavel měl námitky. To jako musím říct.. Že je to složité, že se musí naplnit nádoba, pak se to všechno vymýt a vyčistit. No upřímně, měla jsem z toho obavy. Ale! To vysávání?! Já si to tak užila!! Hlavně teda proto, že jsem jenom fotila a oddřel to Pavel a děti. Ale nikoho jsem nenutila, poprali se sami!...Jsem zvědavá, jak to bude vypadat příště..

Vysavač je hlučnější (předtím jsme měli stroj s přívlastkem Silence), ale to se při tom výkonu odpouští a hlavně Karel se nebál ani tak, takže v klidu. Tonda se na to těšil tak, že si vyprosil, aby mohl vysávat jako první. Přes to by fakt nejel vlak a Pepina to obrečela..A po deseti minutách mi oznámil, že si to jako fakt užil a že teď z té podlahy (jezdil pořád tam a zpátky na cca 2 metrech čtverečních) můžu i jíst. Ovládání je opravdu jednoduché, zapnout a vypnout, plus teleskopická tyč, která se přizpůsobí jak našim dětem, tak skoro dvoumetrovému Pavlovi. Vysávací hlavice není tak velká jako u předchozího vysavače a je to plus, protože se fakt skoro všude vejde. Jediná věc, která nám chyběla, bylo nějaké příslušenství, konkrétně hlavice s "košťátkem" například na vysávání radiátorů, nebo žaluzií.
Technické specifikace nebudu vypisovat, protože si je jednoduše můžete přečíst tady, ale chci zmínit hlavně hepa filtr, který odvádí neuvěřitelnou práci..

Doteď jsme měli sáčkový vysavač. Má asi většina domácností. Ale když jsem viděla, co jsme vylívali do záchodové mísy po 30 minutách...ne, nebylo to hezké a upozorňuju vás na to, že je to i na fotkách dole. Jakože tohle máme v pytlíkách třeba půl roku, než ho vyměníme? Já je teda častěji neměnila, asi jsem prase, fakt jo! Když si představím, že po každém zapnutí toho stroje se to všechno začalo v tom pytlíku hejbat a vypouštět zpátky do prostoru, tak se ani nedivím, že děcka i my furt kýchali.

Jo a co se týče údržby... ach, to je easy! vytáhnete nádržku, vylejete a osprchujete i s filtem :) A příště jedete znova čistě. A ten vzduch co z toho jde, je tak....čistý! Fakt to jinak říct nejde. Prostě voní čistotou. Šňůra je dlouhá tak, že nám  vystačí na celý byt (ok, máme 3kk 86m, ale se spostou zákoutí!) a výkon předčil očekávání. Všechny naše kusové koberce byly po té procedůře krásně nadýchané a rozcuchané :)

Za mě teda velké doporučení a fakt ne proto, že jsem si ho mohla vyzkoušet jen tak. A zamilovat si ho..Sakra! Ho chci!













Žádné komentáře:

Okomentovat