Počet zobrazení stránky

sobota 6. října 2018

To se povedlo...

Z Norimberka nás čekala skoro 4 hodinová cesta do místa určení. A Kdybych věděla, co bude na konci, tak po nich po cestě tolik neřvu.... :)!

Trapné, takhle na začátku prozradit, jak to vlastně dopadne.. Ale ono to ještě nedopadlo, jenom sepíšu první dojmy.
Tenhle zájezd jsem totiž kupovala přes Slevomat a jak možná někteří víte, náš poslední výlet nedopadl úplně nejlíp.......Jáchymov prostě nebrat..:))!!

Tenhle GASTHOF CHRISTLER měl až 3 děti do 14 let zdarma v ceně a hodnocení byla více než přívětivá. Tak jsem to ve slabé chvilce riskla. A víte co..? Dneska  jsme přijeli a jenom zíráme...Už 6 hodin! A to už za sebou máme i večeři, takže prošli i v tomhle směru.
Poprvé, co máme tři děti, jsem to konečně někde pocítila i jako plus.  Jako 5členná rodina pro sebe totiž máme celý byt (opravdu je velký jako náš 3kk v Praze) a k tomu polopenze v ceně. Součástí je ložnice s obr manželskou postelí a dalším lůžkem, kuchyně, obývák s rouzkládacím lůžkem, obrovská chodba a koupelna s odděleným WC..

Tenhle odstavec píšu druhý den, protože jsem si chtěla dát čas, abych něpěla jenom ódy a byla i trochu objektivní.....A furt je to SUPER!! :)
Dneska jsme totiž navštívili i wellnes a na to se jako dá zvyknout...Pára, sauna 50-55, a 3 sauny 60-65. A Sluneční terasa s výhledem na ledovec.. Jo a taky vířivka!

Hotel neleží dole v centru, ale nahoře a docela by mě zajímalo, jestli se tady dá dojet v zimě, protože to byl adrenalin i teď v říjnu..:))
Všude jsou tady krávy a zvoní a je to strašně romantické, i když věřím, že za tři roky by mě to už asi s...tvalo. I ten hnůj mi tady voní! Trochu jsme teda měli problém najít v neděli otevřenou restauraci a když už jsme jednu našli, dávala nám starší paní servírka dost najevo, že nás nevidí moc ráda. Když za pět minut přišla, že jestli jako máme vybráno a my louskali druhý řádek v německém jídelním lístku, oznámila nám, že ona se jde teď jako najíst a musíme počkat až po jejím obědě..Takhle se to jako dělá, děcka! Náš zákazník nás nerozhodí:))!

Tak tady pár obrázků



















Žádné komentáře:

Okomentovat