Počet zobrazení stránky

středa 17. října 2018

padá, padá, padá....

Když jsem byla malá, byla to zima. Na základce to bylo léto, na vysoké jaro a teď, s dětma, je to podzim. Moje nejoblíbenější období. Už se nepotím jako po triatlonu na Havaji, nemusím oblíkat tři děti v chodbičce 1x1 metr do péřovek, sněhulí a oteplováků a nedumám nad tím, jestli je to na zimní bundu, nebo na mikinu s dlouhým…

Je to prostě období, kdy je barevně, někdy sychravo, sbíráte kaštany, houby a…listí…:)! Jo, já to milovala! To šustění pod nohama, to házení po sobě, dělání hromad a zahrabávání se do nich! Neřeště parazity a prach, budujeme imunitu a já po tomhle všem taky žiju :)


No….Jenže s tímhle jsme u dědy moc nepochodili. Já nevím, ale ti zahrádkáři a lidi s pozemkama, kde mají nějaké ty stromy z toho vůbec takhle tak nadšení nejsou?! Je fakt, že když tak vzpomínám, byly mojí prodlouženou rukou na podzim hrábě a koště. To jsem ještě byla v područí rodičů. Pamatujete?? Shrabávat, zametat, nakládat, vykládat…Násady byly plné třísek, zuby většinou pokřivení jako ty moje ve druhé třídě a spolu s listím jsme vždycky se ségrou shrabaly i celý “anglický trávník” a vykřesaly dost jisker na to, abychom zapálili celou Kostelní ulici, to když se nám něchtělo hrábě vyměňovat za koště na dlažbu..


No a můj tatínek si lestos řekl, že už je dost starý na to, aby si ten život a zahradu pořádně užil, aby mu zbylo víc času na vnoučata a pořídil stroj..Spolu se sekačkou. Zametací stroj. Teda oficiální název je S 650. A řeknu vám….hádali jsme se. Hádali jsme se, kdo bude zametat a jak dlouho.  Je to vlastně taková “sekačka” s kartáčema. Prostě jedete a za váma je čisto. Nuda! Žádný pot a slzy! Copak tohle je nějaký podzim..?? A ještě jeden vedlejší efekt to má. Nebolí vás druhý den záda ani ruce. A když chcete dětem tu radost  vašeho dětsví přece jenom dopřát, vysypete sběrník na hromadu u zahradního krbu a zahrabáváte se s nima. A pak zametáte zase znova. Ale to už necháte na nich a máte celý zbytek dne volno, protože rukojeť je nastavovací a hodí se i jako chodítko pro toho nejmladšího..:)!! A pak hned buřty! Ty k tomu přece patří taky ;)!

Takže jo, můžete to dělat po staru. Ale….proč:)?




1 komentář:

  1. Ahoj všichni, jmenuji se Aisha Sadat, jsem ženatý 20 let se svým manželem a máme dva syna, jednoho staršího 16 a mladšího je 11 let. Můj manžel mě moc miloval, ale dostal se do bodu, kdy se zapojil do vztahu se ženou, která je jejím spolupracovníkem. Nikdy jsem si to nepředstavoval, ale nějak se změnil jeho postoj ke mně a dětem, jeho pozdní příchod z práce mě nutil přemýšlet nad touto záležitostí. I při mém 20. výročí svatby v březnu se držím dál od sexu, jak slibujeme, že to uděláme na svatbě výročí den, 15 dní před výročí svatby přiznal, že ano, měl sex se svým spolupracovníkem.
    Když jsem byl v práci, přivedl ji do mé postele, to znamená, že jsem s ním pocity naprosto bezcenný, můj duševní stav je plný agonie, myslím, že nemohu zapomenout a obnovit bolest, tato žena měla plnou kontrolu nad ona a nikdy jsem to nechtěla dělat s násilím, chce mě získat, když je rozvedená, řekla, že žárlí na náš vztah a zničí mě tím, že vezme mého manžela. Musel jsem to prodiskutovat s přítelem, který mě požádal, abych našel dobrého kouzla, nejprve jsem nikdy nevěřil tomuto pravopisu Cast, ale musím to zkusit, až když jsem narazil na e-mail PROPHET NOSA UGO na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat zpět své ex a pomohl jim opravit vztah a učinit lidi šťastnými v jejich vztahu a několika dalších příbězích týkajících se duchovní nemoci a dalších.
    Vysvětlil jsem mu svou situaci a pomohl mi provést některé modlitby, některé byliny a kořeny a malou oběť, kterou jsem udělal, a do 7 dnů se vrátil, aby se omluvil a bylo to pro mě jako zázrak, jsem dnes šťastný že mi pomohl a mohu hrdě říci, že můj manžel je nyní se mnou znovu a nyní se do mě zamiloval jako nikdy předtím.
    Potřebujete ve svém vztahu nějakou pomoc, jako je navrácení vašeho muže, manželky, přítele, přítelkyni, vyhrávání loterií, bylinné léčení nemoci, HIV, pohlavní choroby, astmatu, artritida, fybroid, mrtvice nebo jakýkoli druh nemoci, duchovní problém „Podpora práce, diváci, kteří čtou můj příspěvek, který potřebuje pomoc ohledně jakýchkoli životních problémů, by se měli obrátit na PROPHET NOSA UGO a budete rádi, že jste to udělali.

    E-mail: nosaugotemple@gmail.com
    WhatsApp: +34631686040

    OdpovědětVymazat